  • Data: 2019-07-10 18:05:54
    Temat: Re: Wybuch gazu w Zielonej Górze
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.07.2019 o 12:20, J.F. pisze:

    > Ale ja nie mam historii psychiatrycznej :-)

    I doszliśmy do sedna. To czy jest chory na głowę czy nie, nie ma
    znaczenia. To że ktoś jest jebnięty nie sprawia, że wykroczenie nie jest
    wykroczeniem. Co najwyżej, że za nie nie będzie sądzony z KW czy KK.
    Samej natury czynu zabronionego to nie zmienia, więc niby czemu policja
    miałaby nie interweniować?

    > Moze juz raz probowali, zobaczyli ze jakis wariat, i wiedza jak sie
    > skonczy.

    To prowadzi do nader ciekawego wniosku, że godni zaufania są tylko
    świry. Innym nigdy nie wiadomo co do łba strzeli.

    --
    Shrek