  • Data: 2011-10-21 12:12:36
    Temat: Re: Wspólnota mieszkaniowa - cieknący dach
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik napisał w wiadomości grup

    > Napisałem to już w pierwszym wpisie, ale napiszę jeszcze raz. Do tej pory
    > nic
    >nie było robione, pomimo tego, że zarządca wiedział o stanie w jakim jest
    >dach.
    Kogo masz na myśli pisząc "zarządca"? Bo jeśli administracje to czego od
    nich wymagasz? Oni nic nie zrobią bez wopli wspólnoty. To współnota decyduje
    czy i na co chce wydać pieniądz z funduszu remontowego
    >,,,,Jako, że jestem członkiem wspólnoty od niewiele ponad roku to miałem
    >okazję być tylko na jednym zebraniu. Wtedy właśnie przedstawiłem swoje
    >racje i
    >na mój wniosek miał być powołany rzeczoznawca, który miał wycenić koszta
    >wymiany lub naprawy dachu. To było w lutym, a teraz mamy koniec
    >października i
    >nic się nie ruszyło.

    Jeśli podjęliście uchwałę że rzeczoznawca ma wycenić koszty naprawy dachu to
    idz do administracji i zapytaj co się dzieja. Ale moim zdaniem kiepski
    pomysł wynajęcie rzeczoznawcy, lepiej trzeba było podzwonic do lokalnych
    firm aby przyjechali, zobaczyli co jest do zrobienia i sporządzili oferty.
    Mielibyście darmową, rynkową wycenę.

    > Pieniądze wspólnota ma na koncie, może nie na nowy dach,
    >ale na jego zabezpieczenie to i owszem. Ale jak wspomniałem wszyscy, poza
    >mną,
    >mają to gdzieś i wolą wydawać kasę na kafelki na schodach albo inne
    >pierdoły.
    >Dach niszczeje, moje mieszkanie również, ja jestem sam i niewiele mogę
    >zrobić
    >w normalnym trybie (zebranie, głosowanie, uchwała). Dlatego pytam się czy
    >jest
    >możliwość przymuszenia wspólnoty do działań?

    Udaj się do zarządcy niech napiszą projekt uchwały w sprawie naprawy dachu,
    weź ten projekt i udaj si ę do sąsiadów niech każdy złoży podpis czy jest za
    czy przeciw czy wstrzymuję sie od głosu. Ja w ten sposób kilka uchwał
    przeforsowałem swego czasu. Jak osobiście z każdym pogadasz to masz większe
    szanse jak na jakimś głosowaniu na zebraniu.

    -- Pozdrawiam

    Kris