  • Data: 2002-05-09 15:06:43
    Temat: Re: Wspólnota Mieszkaniowa
    Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogusław Kucharski" <n...@w...pl.no-spam-thx> napisał w
    wiadomości news:JGvC8.206290$vc2.2343340@news.chello.at...

    > A co przy współwłasności? 2 współwłaścicieli jednego mieszkania = 2 głosy?
    > (nie chodzi mi o małżeństwo ale o dwie "obce" sobie osóby, będącymi
    > współwłaścicielami).

    Obawiam sie, ze jezeli juz to maja 1 (jeden) wspolny glos.

    > A jak to sie ma do małżeństw?

    Nie wiem. Przy glosowaniu udzialami u mnie glosuje jeden wlasciciel (np. maz
    lub zona).
    Chyba ze swoimi problemami musisz uderzyc do jakiegos prawnika.
    Umowy nie podpisuj. Przeciagaj i negocjuj.Jest tylko ryzyko, ze ktos zmieni
    zarzad wspolnoty (gmina?).
    Wydaje mi sie, ze w niektorych miastach sa spoleczni doradcy w sprawie
    wspolnot. Poszukaj cos w Federacji Konsumentow.

    BTW ile chca od Was wynagrodzenia za 1 m2 - zarzadzanie i administrowanie
    (bez oplat eksploatacyjnych).
    Dla porowniania widzialem ceny w Radomiu i Warszawie, mozna znalezc firmy,
    ktore to robia za 0,5-0,6 zl za m2.

    Karol