  • Data: 2004-07-28 16:27:49
    Temat: Re: Wścibski pracodawca
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    rk rzecze:
    [..]

    To nie jest wścibstwo lecz naturalne zastrzeżenie.
    Powiem Ci jak było u mnie - na początku moi pracownicy mogli pracować u
    mnie, potem sobie gdzieś dorabiać przez sieć, albo rozwijać swoją twórczość.
    Co się po jakimś czasie okazało? Że Ci, którzy sobie dorabiali lub
    robili swoje to ich wydajność spadła prawie do zera. W każdym bądź razie
    robili 3-4 razy wolniej niż Ci, którzy pracowali tylko u mnie a potem
    balowali albo udzielali się rodzinnie. Dlaczego? Bo całe siły trwonili
    na fuchy lub swoje pomysły, na pracę brakowało już im imwencji, sił .
    W pracy - odpoczywali. Stwierdziłem, że to jest do dupy i pd tego czasu
    mają dwie możliwości:
    1. Pracować 12 godzin na dobę , potem robią sobie odpowiednio wolne na
    swoje sprawy.
    2. Pracować 8 godzin i zero swojej twórczości, zero fuch po pracy itp.
    Jeżeli kogoś przyłapię na nieuczciwości w tym względzie - a to w mojej
    branży ZAWSZE wychodzi - natychmiast i bezapelacyjnie wylatuje.
    Oczywiście mogą pracować jako kopacze rowów, kucharze, astronauci, czy
    traktorzystki, ale pod żadnym pozorem przy komputerze.

    I w żadnym wypadku nie uważam tego za naruszenie praw osobistych.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info