  • Data: 2005-12-22 00:03:39
    Temat: Re: Worki na butach w szpitalach [crosspost]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska [R...@a...waw.pl] napisał:
    > Bo pewnie nie miałeś własnych woreczków. Coś mi się nie chce
    wierzyć,
    > że wpuściliby cię tylko w woreczkach nabytych w szpitalu, ale nie
    > wpuściliby cię we własnych, przyniesionych do szpitala.
    > Renata

    Błogosławieni, którzy nei widzieli, a uwierzyli. Gość tłumaczył, że to
    jest "cegiełka" na sprzątanie, a woreczki dają przy okazji. Podobno
    tak uchwalili, z tym, że jak już doszło co do zcego to nie udało się
    ustalić kto ostatecznie to uchwalił i wyszło na to, że była to oddolna
    inicjatywa personelu pomocniczego.