  • Data: 2005-09-10 13:04:56
    Temat: Re: Wojsko - prosze o rade.
    Od: Nowik <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc zrób to - to musi wystarczyć.
    "musi" mi wystarczyc - rozumiem ze z tego co piszesz nie bede mial
    pewnosci, a zalezec to bedzie tylko od WKU.
    > Jeśli jesteś na liście studentów, to nie mogą Cię wziąc.
    nawet jak jestem na tej liscie od kilku dni i bralem juz na wlasne
    zyczenie odroczke?

    > Generalnie - najlepszym rozwiązaniem jest niezwłoczne znalezienie się na
    > studiach zaocznych, jednak z tym trzeba uważać, bo dziekanaty lubią zwlekać
    > z powiadamianiem WKU i wydawaniem zaświadczeń (mnie to dotknęło - również
    > na ostatnią chwilę załatwiałem wszystkie papierki - na szczęście komendant
    > był wyrozumiały ;)). Dowiedz się więc, czy i kiedy możesz dostać potrzebne
    > dokumenty.
    No to w poniedzialek lece sie zapisac, wydac kupe kasy i zapisac sie na
    pierwszy rok studiow zaocznych na tym samym kierunku co studiuje od 5
    lat na dziennych - troche obciach ale prawda jest taka, ze chce kupic
    zaswiadczenie, a studia juz mnie malo interesuja (zwlaszcza te same).

    Dzieki
    Pozdr.