  • Data: 2013-09-05 09:10:48
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Sep 2013, p47 wrote:

> [...]
    [...]
    > Nie mogę bowiem zgodzić się z takim twoim zwalaniem winy na poszkodowanego
    > i zwalnianiem z odpowiedzialności banku.

    Napisz wyraźnie, czy odnosisz się do "kradzieży wirusowej" ogólnie
    czy konkretnego przypadku z wątku.
    Bo IMO to są dwie zupełnie różne rzeczy, a w pierwszej części postu
    dość mocno generalizujesz.

    > Banki muszą zatem być m.in. świadome modus operandi przestępców BANKOWYCH i
    > każdy sąd przyzna (mam nadzieję !), że bank POWINIEN zauważyć, iż zlecanie 50
    > przelewów z częstotliwością co minutę do jednego odbiorcy nie jest zwykłą,
    > rutynową praktyką,

    Zgoda.
    Z tym, że jest to chyba JEDYNY punkt zaczepienia dający się wskazać
    jako "brak staranności" ze strony banku.

    pzdr, Gotfryd