  • Data: 2013-09-05 11:00:52
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Paweł <pawelpmalpa@o2kropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja poproszę większymi literami.
    > Tak żeby można się równie jasno przyczepić jakby co ;)
    >
    > Czy Ty może sugerujesz, że w jednej grupie są SSL i hasła SMS,
    > zaś hasła papierowe tudzież Nokia 3310 (jako mniemam, telefon
    > równie zacofany co mój :D) dajesz do PRZECIWNEJ?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Witaj.
    Nie sugeruje tego w jednej jedynej grupie są ssl , hasła sms , token
    oraz hasła papierowe. Z tym wyjątkiem , że dwie ostatnie opcje jednak
    trzeba wykraść fizycznie że tak powiem. Bo zdalnie to cracer sobie może
    co najwyżej popatrzeć na konto na które się włamie. Poza tym nie znam
    się dokładnie na zabezpieczeniach bankowych. Słyszałem, że niektóre
    banki stosują zabezpieczenie typu tylko jeden komputer i jeden adres ip
    na który użytkownik może się zalogować i zrobić przelew. Jest tego
    trochę...