  • Data: 2013-09-05 12:00:37
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie mogę złożyć prywatnego aktu oskarżenia bez danych oskarżonego.
    >
    > Nie udawaj, że nie wiesz, kłamco.

    To złóż zawiadomienie do prokuratury.
    Znów - prokuratura nie będzie mnie długo szukała - zgłosze sie od razu.

    > Ponownie, kłamco: twoje subiektywne opinie mam w nosie.
    >
    > Natomiast masz odszczekać swoje oszczerstwa w postaci wypowiadania się
    > w moim imieniu, że niby każda ofiara oszustwa lub kradzieży to dla
    > mnie idiota.

    Pomijając zawiłości kwantyfikatorów i języka polskiego (taki zwrot, pewnie
    nie dosłownie kazda) to dokładnie takie mam wrażenie, że kazdego oszukanego
    uznajesz za idiotę, bo przeciez mógł sie douczyc, doczytac, dodatkowo
    zabezpieczyć. I nawet wypowiadając sie merytorycznie, nie potrafisz sobie
    odmówić wrzucenia takiego określenia do swoich wypowiedzi.
    Takie odnosze wrażenie, czytając Twoje wypowiedzi na usenecie i jeżeli to
    jest przestepstwo - cóż, przyjdzie odpowiedziec.

    Cięzko bedzie mi udawac, ze jestes najkulturalniejszym uzytkownikiem
    usenetu.
    Ale jak bedzie trzeba bo prawo wymaga...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest