  • Data: 2013-09-05 12:12:56
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2013 12:00, Budzik pisze:

    > Pomijając zawiłości kwantyfikatorów i języka polskiego (taki zwrot, pewnie
    > nie dosłownie kazda) to dokładnie takie mam wrażenie, że kazdego oszukanego
    > uznajesz za idiotę, bo przeciez mógł sie douczyc, doczytac, dodatkowo

    Wrażenie możesz mieć dowolne głupie.

    Ale nie masz prawa wypowiadać się w moim imieniu. Tylko w swoim.

    Dociera to wreszcie do ciebie, durny dzwońcu?

    Ja np. mogę mieć wrażenie, że jesteś niedorozwiniętym umysłowo pacjentem
    szpitala psychiatrycznego.

    Ba, mam nawet pełne prawo stwierdzić, że sprawiasz na mnie takie
    wrażenie - bo to jest wyrażenie mojej subiektywnej opinii.

    Ale czym innym będzie jeśli będę głosił wszem i wobec, że widziałem
    ciebie zabieranego do szpitala i że widziałem twoje papiery świadczące o
    twoim medycznie stwierdzonym niedorozwoju umysłowym.