  • Data: 2013-09-05 09:46:56
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2013 09:40, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Załóz sprawe, wyslij mi na maila, potrzebne infromacje, zgłosze sie

    Nie mogę złożyć prywatnego aktu oskarżenia bez danych oskarżonego.

    Nie udawaj, że nie wiesz, kłamco.

    > natychmiast osobiscie do sądu.
    > Nic nie bedzie trwało dłużej niz wysłanie listu.
    >
    > O co jestem oskarżony? Ze nazwałem brak kultury brakiem kultury?

    Ponownie, kłamco: twoje subiektywne opinie mam w nosie.

    Natomiast masz odszczekać swoje oszczerstwa w postaci wypowiadania się w
    moim imieniu, że niby każda ofiara oszustwa lub kradzieży to dla mnie
    idiota.