    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Date: Thu, 05 Sep 2013 08:39:30 +0200
    <0...@b...poznan.pl> <l06vfg$uj5$2@node1.news.atman.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <l075gv$e4j$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <l07bo9$c05$3@node1.news.atman.pl>
    <522741eb$0$1456$65785112@news.neostrada.pl>
    <l07m2a$ni4$1@node1.news.atman.pl>
    <52276c6e$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 04.09.2013 19:22, z pisze:

    > A później się młodzież zniechęca do czytania pyskówek starych zgredów i
    > instaluje co im bank każe w smsie. ;-)

    Pyskówkę to zaczął dzwoniec - od pomówień.

    A teraz ten zdrajca, oszust i naciągacz "p47" się dorzuca. Swoją drogą
    przydałby się przepis, że do działania w internecie potrzebny jest
    indywidualny klucz, żeby można było zaciągnąć takiego śmiecia prosto do
    sądu, zamiast zawracać głowę prokuraturze (bo to się
    ciąąąąąąąąąąąąąąąąąąągnie)

    > Przemyśl jeszcze podejście. Więcej marchewki, mniej kija dla równowagi.

    Alternatywa: zły policjant, dobry policjant ;->

    > PS. A tak swoją drogą. Jak już kiedyś się przemogę i zanabędę smartfona
    > z Androidem to czy takie "robactwo" może się samo zainstalować? Są już
    > jakieś antywirusy? Zakładam że jestem ostrożny czasem do przesady.

    Antywirusy niby są, ale generalnie nie mam zaufania do Androida. Niby
    jest to oparte na linuxie, ale Google ma pewną tendencję do celowego
    robienia dziur dla wywiadu - w sumie jak dla mnie Google jest dobre
    tylko jako wyszukiwarka.

    Nokia była niezła, ale teraz przejął ją mikrosyf.