    From: "bluecing" <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <fk63cg$hhv$1@node1.news.atman.pl> <fk67ha$2n2$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@d...googlegroups.com>
    <fk75fc$14i$3@inews.gazeta.pl>
    <3...@e...googlegroups.com>
    <fk8n5c$8uh$1@inews.gazeta.pl>
    <ZhS9j.280596$kj1.151057@bgtnsc04-news.ops.worldnet.att.net>
    <fk8sn0$ofu$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Wlamanie do domu
    Date: Tue, 18 Dec 2007 16:50:40 GMT

    > pytanie jak to sie stalo ze znalzazl sie pod ocena tego jury skoro jest to
    > prawnie dozwolone?

    Tego nie wiem. Ale z moich obserwacji (przez grube nascie lat) stany maja to
    do siebie ze kazdy moze skarzyc kazdego za wszystko.
    Nie zdziwil bym sie wcale gdyby zostali oskarzeni o np strzelanie z
    winchestera zamiast tego ze mial przy sobie colta ktorego mogl uzyc i byc
    moze spowodowac mniejsze ubytki ciala poszkodowanego. Bardzo duzo zalezy od
    zatrudnionego obroncy ktorejs ze stron.

    Paradoksalnych spraw sadowych i jeszcze bardziej paradoksalnych wyrokow jest
    tutaj co niemiara.