    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Włam do internetu
    Date: Wed, 8 Feb 2006 12:56:01 +0100

    > Dzięki za odpowiedzi na pewno mnie nie namierża bo to cienkie bolki

    Na pewno Cię nie namierzą. Nawet jak to nie są cienkie bolki :-). Tak się
    składa że jestem właścicielem średniej (dla niektórych może małej) sieci
    osiedlowej. Każdy user jest podłączony kablem, nie mamy WiFi. Filtrujemy
    Mac, więc bywali magicy, którzy po wyłączeniu za niepłacenie próbowali
    zmieniać karty sieciowe i podszywać się pod cudze IP. I powiem Ci szczerze
    że bardzo, bardzo ciężko było ustalić w którym budynku dany gość
    zamieszkuje. Trzeba chodzić i odpinać po kolei nitki, potem budynki,
    klatki... Aż się trafi. A to wszystko pod warunkiem że facet cały czas ma
    włączony komp.
    Nie martwiłbym się więc na Twoim miejscu o techniczny punkt widzenia :-). Na
    pewno nikt nie zaangażuje FBI żeby Cię namierzało...
    Pozdr.
    RJ