  • Data: 2009-03-03 22:21:37
    Temat: Re: Wkroczenie straży miejskiej na posesje
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:gok9eh$hqb$1@inews.gazeta.pl...

    > posesję. Może wśród Strażników Miejskich był pracownik ochrony środowiska?
    > Wówczas Strażnicy tylko byliby osobami mu do czynności przybranymi.

    Wydaje sie, ze jednak wkroczyc moga (link podany w watku). Pozostaje pytanie
    co moga _skutecznie_ zrobic jak juz wejda...

    Pobrac probke dymu? Moim zdaniem wejscie na _moj_ dach przez osobe
    nieprzeszkolona w tym zakresie moze mi ten dach uszkodzic.

    Pobrac probke popiolu? Moim zdaniem dopuszczenie do pieca osoby, ktora
    niezaznajomil sie z jego instrukcja obslugi stanowi realne zagrozenie, na
    pewno spowoduje utrate gwarancji.

    sz.

    P.S. Ja nie promuje palenia smieci w piecu, ja po prostu mam alergie na SM.