  • Data: 2009-03-09 21:50:18
    Temat: Re: Wkroczenie straży miejskiej na posesje
    Od: czonek <c...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > ROTFL
    >
    > Kiedy Rzeszów ogłosił secesję? ;)

    Możecie się śmiać, ale za namową jakiejś małej ambitnej fundacji sprawa
    zatacza coraz szersze kręgi. Kolejnym miastem którego prezydent chce
    nasłać na domy mieszkańców podległą mu formację siłową (straż miejską)
    jest Racibórz. Podstawę prawną dla takich czynności znaleźli w art. 379
    ust.1 ustawy prawo ochrony środowiska. Już zaczyna się w lokalnych
    mediach kampania szczucia (zachęcania do donoszenia) i jak znam tych
    orangutanów z MS to naprawdę będą łazić po domach. Jak to jest? Jeżeli
    strażnicy staną u moje bramy z pełnomocnictwem od prezydenta do
    przeprowadzenia kontroli w moim domu jak mam się zachować, co im
    powiedzieć, bo działania w stylu - udawać, że nikogo nie ma i psy
    spuścić raczej mnie nie satysfakcjonują.