  • Data: 2009-03-03 23:40:56
    Temat: Re: Wkroczenie straży miejskiej na posesje
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:gokdnh$9fv$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    > wiadomości news:gokbia$88v$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > W mojej ocenie źle interpretujesz przepis. Moim zdaniem z zacytowanego
    > przez ciebie fragmentu wynika, że do prywatnego domu mają prawo wstępu w
    > godzinach 6-22. Przecież ten dom, to właśnie "pozostały teren". Czy ustawa
    > ta w jakiś sposób definiuje pojęcie terenu, wykluczając z jego obrębu
    > budowle?

    Trudno mi sie (wewnetrznie) zgodzic z tym, ze okreslenie "teren" odnosi sie
    do wnetrza przytulnego, prywatnego domu z kominkiem.

    No i jakbym palil w kominku przyslowiowymi PET'ami popelnilbym - zdaje sie -
    wykroczenie. Znaczy ustawodawca pozwala na naruszenie miru domowego, zeby
    stwierdzic czy nie popelniam wykroczenia. I zdaje sie pozwala na to nawet
    bez podejrzenia jego popelnienia.

    Chore to :/

    sz.