  • Data: 2009-04-18 19:42:53
    Temat: Re: Wizyta SM
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Skąd pewność, że facet w _oknie_ jest właścicielem posesji? Przecież to
    > równie dobrze mógł być członek ekipy remontowej. Sporo tu niewiadomych,
    > tylko przedmiotu sporu nie dostrzegam.

    A ja mam parę pytań do kolegów prawników:

    1. uprawnienia SM do legitymowania - ustawa odsyła do rozporządzenia
    2. rozporządzenie mówi o prawie do legitymowania sprawcy wykroczenia
    (rozumiem, że w zakresie kompetencji SM)
    3. ustawa (art. 10 i 11) nic nie mówi o ochronie przyrody, chyba że
    mieści się to w zakresie "ochrony porządku publicznego" - jest gdzieś
    definicja PP?

    Jeśli moje wątpliwości są prawdziwe, to jakim prawem oni go chcieli
    legitymować? I czy nie wypełnia to przypadkiem "przekroczenia uprawnień"
    (art. 28)?

    M.