  • Data: 2006-04-27 20:51:53
    Temat: Re: Wiosna - dzieciaki na rowerach... :/
    Od: "gemini" <gemini@(niepodam).pl> szukaj wiadomości tego autora

    "wytnijto" <""k_s_lis_\"@(wytnijto)poczta.onet.pl"> wrote in message
    news:e2q3es$168$1@news.agh.edu.pl...
    > Do obozu pracy to Ciebie wysłać co najwyżej...,
    Mysle ze ty sie bardziej kwalifikujesz

    >kto wykarmi potem dzieci.
    Nie obchodzi mnie to zbytnio, ale moznaby je wykarmic z tego co rodzice
    "wypracuja" w obozie.
    > Kto będzie prowadził sklep.
    Ktos sie zawsze znajdzie, zreszta sklepow nie brakuje.

    > Rodzice pracują, a dzieciaki, no cóż. Często im wpadają różne pomysły do
    > głowy. Zawsze tak był i będzie.
    Tia, jak sie nie ma czasu na wychowanie dzieci, to sie nie powinno
    rozmnazac.
    Potem powstaja cale stada takich dzieciakow ktore robia co im sie podoba -
    hiphopowce, dresiarze i inne takie odpady, ktore skoncza jako bandyci...