eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWinna grosik... › Re: Winna grosik...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fe
    ed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 27 Aug 2014 18:37:49 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Winna grosik...
    In-Reply-To: <lti31t$rim$1@node2.news.atman.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1408271831260.2600@quad>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <ltemda$rvg$1@node1.news.atman.pl>
    <53fbbf46$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
    <lthf0q$6mu$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <53fc86ac$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <lti31t$rim$1@node2.news.atman.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 20
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1409158087 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3065 83.15.167.123:61832
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2184
    X-Received-Body-CRC: 3710423576
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:740923
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 26 Aug 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > No i tu właśnie wracam do założeń powszechnego obyczaju - profesjonalista
    > zajmujący się handlem/usługami powinien być... profesjonalny.
    > To oznacza także pewną podstawową inteligencję

    Biorąc pod uwagę, że bardzo profesjonalne struktury ładują tę inteligencję
    w zabranie klientowi tego czego by chciał, dajmy na to stosowaniu serii
    ISO 9000 do kontroli jakości (czytaj: żeby nie była za dobra i trafić
    w zepsucie się tuż po gwarancji), można sparafrazować, że każdy orze
    jak może :>
    Profesjonalizm kapitalistyczny przekłada się niestety nie na zadowolenie
    klienta, ale na to aby płacił - co powoduje, że statystycznie opłacalne
    jest odsianie "słabopłacącycych".
    Skutki bywają różne, ale nie tak jednoznaczne jak usiłujesz to
    przedstawić. Minimalizacja kosztów odbywa się RÓWNIEŻ kosztem klienta.
    Klient chce tanio... to ma. A chce tanio i dobrze, to jak pisują
    na grupach ze sprzętem technicznym, znaczy że chce kupować dwa razy ;)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1