eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWinna grosik... › Re: Winna grosik...
  • Data: 2014-08-28 11:15:06
    Temat: Re: Winna grosik...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-08-28 11:02, Kris pisze:
    > W dniu wtorek, 26 sierpnia 2014 16:04:34 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    >> Ot� to. I rynek weryfikuje to tak, �e czasem sprzedawca nie ma wyda�.
    > Albo zmieni nawyki sprzedawcy.
    > Kilka lat temu jak wprowadziłem się do obecnego domu zacząłem korzystać z usług
    lokalnego sklepiku spożywczego. Kupowałem tam ze względu na pieczywo bo mi akurat od
    nich smnakowało.
    > Lubię też piwo i czasami kupowałem u nich. W sklepie lodówka wypełniona piwem ale
    wyłączona. Włączane były tylko w największe upały i to dopiero rano z otwarciem
    sklepu więc piwo schłodzało się pewnie koło południa.

    Masz chłopie problemy, że o 8 rano zimnego piwa w sklepie dla Ciebie nie
    ma... ;)


    > Pytam kobity czemu nie chłodzi- ona mówi bo się nie opłaca, bo prąd itp. a ludziska
    przyzwyczajeni to kupują i tak. Płatności kartami oczywiście tez nie opłacało jej się
    obsługiwać
    > Jakieś 2-3 lata temu niedaleko od tego sklepu otworzyli Żabke. Tam lodówki działają
    non stop, piwo i inne napoje zawsze prawidłowo schłodzone. No i karta można;)
    > Nie minęło kilka tygodni jak właścicielka tego pierwszego sklepu zmieniła nawyki i
    włączyła lodówkę. Po kolejnych kilku miesiącach terminal do kart się w sklepie
    pojawił;)
    > Tak więc wszelkie antyklienckie postawy opłacają się ale do czasu.

    No i jak Ci idzie płacenie za gumę 200zł w tej żabce?

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1