  • Data: 2006-05-23 20:34:41
    Temat: Re: Windykator podający się za komornika
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San [###h...@g...pl.###] napisał:

    > A ja bym zglosil. Proba przestepstwa to proba przestepstwa. Jak sie
    > okaze ze jeszcze kilka niespokrewnionych przypadkowych osob sie
    bedzie
    > skarzyc na dzialania tejze firmy, to moze sie zrobic goraco.

    Tu nie mamy do czynienia z usiłowaniem, tylko z dokonaniem
    przestępstwa. Wszak gość się już podał za funkcjonariusza publicznego
    i de facto przystąpił do wykonywania czynności służbowych. To, ze
    ofiara była na tyle przytomna, by sie zorientować, to faktu tego nie
    zmienia.

    Natomiast tak poprzednio jak i obecnie będzie kłopot z udowodnieniem,
    że windykator podawał sie za komornika. Samo ujęcie na gorącym uczynku
    niewiele by tu zmieniło, bowiem nadal mieli byśmy sytuację, gdy jedna
    osoba oskarża, a druga zapewne zaprzecza. Świadków postronnych nie ma.