  • Data: 2004-03-12 17:37:58
    Temat: Re: Windykacja kredytu help !
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla banku niespecjalnie, bo pewnie do sądu idzie tylko po klauzulę
    > wykonalności na wystawianym przez siebie bankowym tytule egzekucyjnym, o
    > czym dłużnik dowie się jak rozpocznie się egzekucja - sąd nie rozpatruje
    > merytorycznie roszczenia banku.

    sad winien rozpoznac wniosek o nadanie klauzuli wykonalnosci niezwlocznie.
    w sumie powinien to zrobic w terminie trzech dni od daty jego zlozenia.
    przy czym termin ten jest terminem instrukcyjnym.
    sad to nie automat i jednak, aby tytul zostal zaopatrzony w klauzule
    wykonalnosci, musza zostac spelnione pewne formalne wymogi, ktore zazwyczaj
    spelnione bywaja:)

    pozdr.
    marcin

    PS. a jak jest prawda Danielu, co do szybkosci bankow? hehe, nie ma takiej
    prawdy. kazdy bank ma swoja polityke windykacyjna wiec trudno bawic sie we
    wrozke.:) jesli Twoj kolega ma prace i dostaje pensje to niech splaci ten
    kredyt zamiast trzasc portkami i czekac na odsetki i oplaty zwiazane z
    przymusowa egzekucja. nie rozumiem tego, przyznaje nie rozumiem.