  • Data: 2003-01-27 20:21:40
    Temat: Re: Windows, kontrola BSA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Jan 2003, Prezes wrote:

    >+ Użytkownik "Andrzej Stefiuk" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > poniewaz , przekopiowalem sobie na dysk C: katalog WIN98 z oryginalnej
    [...]
    >+ Nie znam na to żadnych paragrafów ale instalka to instalka a system to
    >+ system.

    Ja się zgadzam z góry z "rozumowaniem zdroworozsądkowym".
    Tyle że ma to mało wspólnego z przepisami :(
    Przy którejś dyskusji chciałem zebrać co widywałem na
    temat doktryny, ale odpadłem :] - niemniej pamiętam
    rozważania że w sumie program załadowany do pamięci
    to też kopia (!). Owszem, cel w tych rozważaniach był
    (skondensowane ujęcie problemu licencji per user,
    per wątek, per procesor i innych takich) - ale
    skutki... :(
    Ustawodawca nie wnikał - "kod to kod, sztuka to sztuka".
    Bez sensu :(
    [...]
    >+ > 2) obraz dysku Ghosta ktory zawieral Windowsa Me , takze jest
    >+ potraktowany
    >+ > jako kolejny system.
    >+ --
    >+ A tak pro po to od kiedy ghost jest systemem operacyjnym?
    >+ Ghost to jest tylko odwzorowana kopia dysku lup partycji , więc jest to
    >+ kopia bezpieczeństwa i jest to tylko jeden plik który uruchamia sie innym
    >+ programem.

    Z ich punktu widzenia - "kolejna kopia". Wrrrr...

    pzdr, Gotfryd