  • Data: 2007-02-03 13:44:43
    Temat: Re: Wifi za darmo legalnie w mieście.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03.02.2007 Piotr Kubiak <p...@m...liamg> napisał/a:
    > Jest jeszcze jedna możliwość: publicznie ogłasza się tylko sukcesy,
    > czyli ten niewielki procent tych, którzy nawet mac'a nie podmienili.
    > Akurat w kwestii o której mowa, to chyba jednak zdolny przestępca jest
    > w stanie naprawdę skutecznie dowody pozacierać. Oczywiście wpaść może
    > np. chwaląc się wyczynami wśród znajomych, co oczywiście tylko
    > potwierdza że zbrodnia doskonała nie istnieje.

    I myślę, że o to dokładnie chodzi: my tu się wspinamy na hmm... wysokie
    szczyty dywagacji jak to niemożliwe jest wytropienie laptopa a
    rzeczywistość jest taka, że 99+% osób nie ma pojęcia o jakiś MACach i
    innych ustrojstwach i przekonana jest święcie o swojej anonimowości i
    bezkarności. Przecież ze zwyczajnym odciskiem palca, tego normalnego, też
    działa się zawsze na zasadzie mniej lub bardziej przypadkowej, bo sam
    odcisk bez delikwenta nie pozwala na odnalezienie osoby. Po prostu można
    liczyć na zwykłe błędy i brak wyobraźni i na to, że dany gagatek wpadnie
    przy innej okazji z tym samym laptopem, kartą, MACiem a okoliczności
    pozwolą powiązać jego osobę z wcześniejszymi numerami.

    --
    Marcin