  • Data: 2007-02-09 12:11:46
    Temat: Re: Re: Wifi za darmo legalnie w mieście.
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedział(a) *Gotfryd Smolik news* na tej grupie:

    > Ekhm... myślałby kto że czytam grupę DYSKUSYJNĄ...

    A nie, co Ty, przecież to bezpłatna kancelaria, gdzie wszyscy
    społecznie rozwiązujemy topprofesjonalnie najtrudniejsze przypadki
    świata.
    I później ci kolesie z tych wielkich hipermegaprofesjonalnych kancelarii
    przepisują to u siebie kasując za te złote myśli 300 EUR za godzinę
    pracy ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==