  • Data: 2007-02-04 09:34:31
    Temat: Re: Wifi za darmo legalnie w mieście.
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *zeeltom* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > I w sumie, żadnej porady nie dostałem. Tylko kupę dyskusji za i
    > przeciw. Liczyłem na konkretną odpowiedź, a nie gdybanie. Poradę
    > dostałem od urzędnika UKE, ale, jak widać, nie po waszej myśli, to
    > nadal szukacie dziury w całym.

    Przestaję Cię rozumieć i zaczynam się wahać czy w ogóle udzielać
    odpowiedzi na tej grupie takim poniewczesnym przesiębiorcom.
    W jaki sposób chciałeś na tej grupie dostać "konkretną odpowiedź"??
    No i: dlaczego od razu sobie nie zadzwoniłeś do tego pana?
    Nie wiem czy bywasz na grupach czy tylko sobie za darmo porad szukasz, ale
    z takim podejściem to lepiej dzwoń sobie od razu do urzędów. Nic nie
    rozumiesz, także z bezinteresownej chęci udzielenia Tobie pomocy.
    Jesteś widzę takim samym lamerem w kwestii sieci jak i przepisów,
    stosunków z urzędnikami itd.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    blog "Lege Artis" ==> http://olgierd.bblog.pl