  • Data: 2007-02-09 10:23:37
    Temat: Re: Wifi za darmo legalnie w mieście.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 4 Feb 2007, zeeltom wrote:

    > I w sumie, żadnej porady nie dostałem. Tylko kupę dyskusji za i przeciw.
    > Liczyłem na konkretną odpowiedź, a nie gdybanie.

    Ekhm... myślałby kto że czytam grupę DYSKUSYJNĄ...

    > Poradę dostałem od urzędnika UKE, ale, jak widać, nie po waszej myśli,
    > to nadal szukacie dziury w całym.
    > Skoro pracownik UKE mówi, że można i podpiera się konkretnymi paragrafami,
    > to chyba raczej jemu uwierzę, niż komuś, kto nie jest pracownikiem tej
    > instytucji

    Twoja wola.
    Jako stały bywalec sąsiedniej grupy (.podatki) mogę Ci jedynie polecić
    przeczytanie komentarzy o "opiniach ustnych" uzyskiwanych w urzędzie.
    I nie jest to jakaś szczególna wina czy złośliwość urzędników - przepisy
    są jakie są i "haki" wyłażą w najmniej oczekiwanych momentach.
    IMO niesłusznie obrażasz się na cały świat :|

    pzdr, Gotfryd