  • Data: 2005-12-07 09:05:43
    Temat: Re: Wiek w odertach pracy
    Od: "Ajgor" <n...@d...m> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w
    wiadomości

    > Andrzeju, a nie było tam czasem dopisku o tym, że szkolenie jest
    > organizowane z pieniążków EFS w ramach jakiegoś programu?
    > Co do oferty pracy - napisz mi na priv jaka to oferta (jeśli pamiętasz).
    > Może to była oferta stażu? Wówczas to nie jest oferta pracy...

    Nie Jacku :) Oni maja cala tablice gdzie jest tych ofert ze sto. Murarze,
    tynkarze, kierowcy, sprzataczki, piekarze itp itd.
    Nawet jeden rzeznik. Oferty dla osob po zawodowkach, a nawet po
    podstawowkach. Chodzi o powiatowy urzad przy Andersa. Czasem chyba tam
    bywasz. Chodzi o tablice - jak wchodzisz do holu to w prawo na ukos na
    przeciwleglej scianie od wejscia. A na marginesie - co komu przeszkadza ze
    sprzataczka bedzie miala 40 lat a nie 20?
    No chyba ze chodzi o to, o czym mi opowiadala pewna kobieta w tymze urzedzie
    stojaca w kolejce. Weszla do goscia ktory szukal kobiety do pracy, a on od
    razu od drzwi mowi, ze ona sie nie nadaje. Na pytanie - dlaczego - nie
    chcial jej odpowiedziec.
    Ale jak sie uparla i powiedziala ze nie wyjdzie dopuki sie nie dowie, w
    koncu jej odpowiedzial - bo mi sie pani nie podoba.
    Wole mlodą i ładną. Ot i cala prawda o polskich pracodawcach.