    From: "INDYGO29" <I...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Widywanie dziecka a brak rozwodu.
    Date: Sun, 10 Sep 2006 19:38:00 +0200

> [...]
    > 1. złożyć formalny wniosek do sądu o umożliwienie widzen z dzieckiem -
    > prosze się ni ebać sądowego podwórka - może Pan napisać pozew tak, jak Pan
    > widzi sytuację - gdy zrobi Pan to szybko to jest szansa, że będzie widać
    > przed sądem, że zależało Panu na widzeniach z dzieckiem zanim matka złoży
    > wniosek o rozwód
    > 2. Proszę poszukać najbliższego oddziału stowarzyszenia zajmującego się
    > prawami ojca
    > 3. Nie wiem jaki jest Pana status materialny ale doradzałbym poszukanie
    > jednak adwokata, nie musi to być wcale wielki majątek a parę pism będzie
    Pan
    > miał przygotowane profesjonalnie
    > Niestety, przed sądem ojciec broniący swoich racji na starcie ma
    > konfrontację z kilkoma kobietami + żona, tak więc profesjonalna tarcza
    > adwokata trochę też może pomóć
    > pozdrawiam, życzę złożenia rodziny z powrotem

    Cały czas licze na pogodznie sie z żoną.
    Czy w jakiś sposób mozna prosić sąd o mediację??
    Ot tak dac rozwód bo zonie się odwidziało ?? Zaznaczam że bardzo ją kocham i
    naprawdę pragnęz nią zyć.
    Nie ożeniłem się z nią z zadnych innych powodów jak tylko z miłości. Nie
    miała niczego materialnego z czym mógł bym się ożenić jak tylko z miłosci do
    niej.
    Co z dobrem dziecka?? Przecież ono też powinno mieć ojca. Jak jej to
    tłumaczyć??