  • Data: 2023-07-11 01:38:12
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-07-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No to masz odpowiedź gdzie jest przyczyna że tramwaj ruszył z
    > przytrzaśniętym dzieciakiem.

    > Patrzysz przez szybę. Ale nie na temat - ile sekund się patrzysz w
    > lusterko i dlaczego mniej niż 1,5s i styka a w tramwaju miałoby nie
    > styknąć (skoro nie jest utrudniona widoczność więc z definicji

    Bo przez 1,5s nie ogarniesz 6 drzwi. Pewnie rozsądniej jest poczekac
    (pomonitorować) bez ruszania kolejne 2-3s właśnie ze wzgledu na
    możliwość, że kogoś przytrzasneło. A jak jeździ warszawskie metro, bo
    wszystkie metra i pochodne co widziałem własnie czekają z odjazdem dobre
    3-5s zanim ruszą.

    > nieutrudnionej widoczności widać po prostu doskonale)? Jadąc 90km/h w
    > półtorej sekundy przejeżdzasz 50 metrów - skoro półtorej sekundy to mało
    > to ile - piec - to ćwierć kilometra!

    Ale co ma do tego Twoja prędkość?

    --
    Marcin