  • Data: 2023-07-11 01:50:30
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-07-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bardziej chodzi o to, że jak tramwaj projektowano to był problem nie do
    > przeskoczenia. Gdzieś tak od 15 lat rozwiązanie jest oczywiste i nawet w
    > miarę niedrogie. No ale montaż kamer okazał się mieć za niski
    > priorytet... Ktoś mógłby zacząć się zastanawiać czemu się tak stało
    > skoro były modernizacje a widoczność jest jednak ograniczona.

    To ktoś powienien za to beknąć / powinni wycofać te wagony. Zdaje się
    pisałeś, że rodzice to są policjancji. Zostawia to tak? Ja się jednak
    poważnie obawiam, że jest jak napisałem, bo taka jest rzeczywistość.
    Każde działanie niesie określone ryzyko wyrządzenia komuś krzywdy. To
    jest fakt i nic się z tym nie zrobi poza sytacjami gdzie ryzyko
    (prawdopodobieństwo zajścia x wielkość poniesionej szkody/uszczerbku na
    zdrowiu) jest duże. Szacowanie wysokości tego ryzyka jest jednak dość
    subiektywne. Ile takich sytuacji miało miejsce powiedzmy w ciagu
    ostaniego ćwierćwiecza? A ile innych poważnych wypadków z winy
    motorniczych?

    --
    Marcin