    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Wiarygodność biegłych
    <u883ee$rt0$1$Shrek@news.chmurka.net> <NT3qM.81761$RWb2.73116@fx13.ams1>
    <V_3qM.81762$RWb2.56978@fx13.ams1>
    <u8bdqn$gtm$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <jubqM.85792$RWb2.72188@fx13.ams1>
    <u8blm5$lbm$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <UvoqM.68176$hnp2.51807@fx11.ams1> <u8dg9d$s41$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <RYIqM.27488$YL1.12643@fx04.ams1> <u8fvkp$hkc$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u8ghe8$srr$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u8hbtd$al8$3$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Mon, 10 Jul 2023 23:38:12 GMT

    On 2023-07-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No to masz odpowiedź gdzie jest przyczyna że tramwaj ruszył z
    > przytrzaśniętym dzieciakiem.

    > Patrzysz przez szybę. Ale nie na temat - ile sekund się patrzysz w
    > lusterko i dlaczego mniej niż 1,5s i styka a w tramwaju miałoby nie
    > styknąć (skoro nie jest utrudniona widoczność więc z definicji

    Bo przez 1,5s nie ogarniesz 6 drzwi. Pewnie rozsądniej jest poczekac
    (pomonitorować) bez ruszania kolejne 2-3s właśnie ze wzgledu na
    możliwość, że kogoś przytrzasneło. A jak jeździ warszawskie metro, bo
    wszystkie metra i pochodne co widziałem własnie czekają z odjazdem dobre
    3-5s zanim ruszą.

    > nieutrudnionej widoczności widać po prostu doskonale)? Jadąc 90km/h w
    > półtorej sekundy przejeżdzasz 50 metrów - skoro półtorej sekundy to mało
    > to ile - piec - to ćwierć kilometra!

    Ale co ma do tego Twoja prędkość?

    --
    Marcin