  • Data: 2023-07-09 14:04:36
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2023 o 13:53, Shrek pisze:

    > Dziecko wysiadające _drzwiami_. Skoro samych drzwi, którymi następuje
    > proces wysiadania nie widać to jest oczysiste ponad wszelką wątpliwość,
    > że widoczność _procesu_wysiadania_ (bo o nią chodzi) jest utrudniona.
    > Nie wiem jak prościej to napisać.

    Tu nie o prostotę chodzi, a merytoryczno.

    > Czyli jak możliwe że nie widać, to widoczność jest utrudniona czy nie?

    Czy z faktu, że nie widać z Polski Nowego Jorku wynika, ze ta trudność
    jest utrudniona? Zwłąszcza przez drzwi tramwajowe?

    > Tu się akurat zgadzam, ale nie to jest kwestią sporu a zdanie biegłego,
    > że widoczność nie jest utrudniona, mimo że jest oczywistym że mogło być
    > również tak że chuja było widać.

    Jeśli - jak celnie sam podnosisz - drzwi owych nie widać w ogóle, to jak
    mogą utrudniać widoczność? Utrudniałyby, gdyby je było widać i by
    zasłaniały wysiadającego.

    --
    (~) Robert Tomasik