eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWgląd w akta kradzieży, przez PZU jako poszkodowany(ustawa z 1990r) › Re: Wgląd w akta kradzieży, przez PZU jako poszkodowany(ustawa z 1990r)
    From: "Alicja" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wgląd w akta kradzieży, przez PZU jako poszkodowany(ustawa z 1990r)
    Date: Sun, 16 Jan 2005 20:31:12 +0100

    news:cse92u$k06$5@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Teoretycznie żaden. W praktyce w postępowaniu cywilnym ubezpieczyciel może
    > ewentualnie podnieść jakieś okoliczności ujawnione w toku tego
    postępowania,
    > a nawet wnioskować o przeprowadzenie tych samych dowodów (na przykład
    > przesłuchanie tego samego świadka).

    Dziekuje za sensowne wyjaśnienie. Mam taki problem ze zaden z adwokatów nie
    chce sie podjąc tej sprawy, gdyż jest to sprawa miedzy PZU , prokuraturą i
    moja osobą.
    Wgląd w akta miało PZU tylko jako strona (poszkodowany) o ile pokrył szkodę,
    sledztwo było umorzone z powodu niewykrycia sprawcy. Ja miałem
    zabezpieczenie na aucie, które było skradzione.W momencie upadku
    zabezpieczenia Prokurator po 10 latach stwierdził, że komornik nie
    zabezpieczył. A PZU, że nie zgłosiłem co jest mi w tej chwili cieżko
    udowodnić gdyż wszystkie dokumenty posiadało PZU i zespół adwokacki, który
    został zlikwidowany w 1999r.
    Dlatego mam pytanie czy PZU mogło być stroną wg starego kpk o ile nie
    pokryło
    szkody i jakie wiązą sie z tym konsekwencje dla PZU? ( gdyż nie uległo
    przedawnieniu).