  • Data: 2005-11-28 23:57:01
    Temat: Re: Wezwanie na rozprawę
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robik" <r...@k...spam.com> napisał w wiadomości
    news:dm7oii$au5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dostałem wezwanie (jako oskarżony) na rozprawę, która ma się odbyć
    400km
    > od mojego miejsca zamieszkania. Nie stać mnie na taki wyjazd, poza
    tym,
    > wyznaczona godzina rozprawy jest dość poranna. Nie chciałbym dokonać
    > "nie usprawiedliwionego niestawiennictwa". Co w takim wypadku mam
    czynić?

    Nie masz wyjścia. Musisz jechać, albo zostaniesz za jakiś czas
    doprowadzony przez Policję. Nie można przesłuchac cię w miejscu
    zamieszkania, ponieważ rozprawa karna nie może się rozpocząć pod
    nieobecność oskarżonego (chyba że to typ uproszczony, ale nie piszesz
    czego sprawa dotyczy więc trudno mi cokolwiek powiedzieć. Przesłuchać w
    miejscu zamieszkania można świadka, ale nie odbiera się wyjaśnień od
    oskarzonego.

    --
    Niesprawiedliwości znoś cierpliwie..... ale do czasu !

    Pozdrawiam: Sonn