    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wejście do marketu z plecakiem...??
    Date: Mon, 4 Oct 2004 21:58:51 +0200

    On Sat, 2 Oct 2004, Lesio5 wrote:

    > + Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał
    [...]
    > + > Jak przyjdziesz do mnie w obłoconych buciorach i powiem ,,stary, wyskakuj z
    > + > gumiaków albo spadaj'' to będzie prawnie nieskuteczne? Mam wieszać na
    > + > klatce Regulamin Wejścia do Tristana?
    > +
    > + Wejscie do prywatnego mieszkania i egzekwowanie praw wlasciciela rzadza sie
    > + zupelnie innymi prawami

    Nie wątpię.
    Tak głupio się składa że w mieszkaniu to najwięcej do powiedzenia
    w niektórych sprawach ma lokator a nie właściciel, tak że porównanie
    najlepiej Tristanowi (w powiązaniu z "prawami właściciela") nie
    wypaliło ;)

    > + niz wejscie do placówki handlowej i wydawanie
    > + 'polecen' przez nieuprawnionego do tego osobnika (ochroniarz) nie
    > + pozostajacego w bezposrednim stosunku prawnym z wlascicielem sklepu.

    No tym to mnie zastrzeliłeś.
    Taki ochroniarz to "stosunku prawnego" (pracy na przykład) nie ma ??

    pozdrowienia, Gotfryd