  • Data: 2004-08-31 19:48:16
    Temat: Re: Ważność umowy
    Od: "Tomasz Dobrzyń" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam pewna taka mysl w tej sprawie
    nadal bym opowiadal sie za bledem a dlaczego:
    powiazalbym to z omylka pisarska jak mowilem wczesniej wypelniajac
    formulaz aukcji wpisano (zakladam) 12 tys zl a nie 12000 co system
    zinterpretowal jako 12 zloty bo przyjmuje tylko cyfry a nie litery i w tym
    momencie jeszcz nie jestem w bledzie a jedynie najwyzej w niewiedzy co do
    tego ze system zinterpretuje pozytywnie tylko cyfry. Dalej nastepuje
    ostateczne zaakceptowanie mojej oferty i tu dopiero pojawia sie sytuacja na
    jaka sie nie godze(subiektywnie) ale naciskam klawisz enter i akceptuje to
    co napisalem bo nie zerknalem na pole cena kup teraz i ze widnieje tam kwota
    12zl a nie to co wpisalem na poczatku 12tys zl. A dalej to juz tak ja przy
    bledzie.
    Jak ta propozycja interpretacji??