  • Data: 2010-08-06 10:43:04
    Temat: Re: Ważno?ć umowy z błędami
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-08-2010 12:22, Paweł pisze:
    > Wtam,
    >
    > Moja mama podpisała pewną umowę o usługę, usługa nie została wykonana,
    > ale to ina kwestia. Na umowie jest podana kwota do zapłaty + VAT, przy
    > czym wykonawca nie jest płatnikiem VAT. Jak jest z ważnościa takiej
    > umowy

    Jest nieważne w zakresie VAT, a poza tym ok.

    > i tak w zasadzie jaka jest kwota do zapłaty?

    Netto, skoro wkonawca VAT nie moze dodać, bo nie jest VATowcem.

    > Nie ukrywam, że
    > jest mi potrzebna faktura VAT

    DO czego jest niezbędnie potrzebna?
    A w czym rachunek nievatowca na kwotę netto jest gorszy od faktury VAT
    na to samo netto + VAT?

    > i nie interesuje mnie wystawienie jej
    > przez koleżankę wykonawcy.

    Jak koleżanka kupiła usługi od wykonawcy i wam odsprzedała to wszystko
    jest ok. Tylko umowę trzeba nową podpisać.
    Dlaczego zależy Ci na fakturze od tego a nie innego podmiotu?

    A w ogóle jaka faktura, skoro usługa niewykonana???

    Strasznie niespójnie piszesz.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813