  • Data: 2007-05-27 13:36:36
    Temat: Re: Ważne ostrzeżenie na temat Zrzeszenie Prawników Polskich
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to byłoby pomówienie zrzeszenia, które powinno samodzielnie
    > dochodzić ochrony. Nie jest to pomówienie wszystkich członków z osobna.

    ale po co mi to piszesz, jak tylko napisalaem ze jezeli czlonkow jest
    wiecej niz czterech bo o ile dobrze pamietam strona ma czterech
    bohaterow, to mamy do czynienia z pomowieniem, a kogo nie napsialem tego.

    > Ależ liczba członków nie ma nic do rzeczy.

    ma, bo gdyby stowarzyszenie skladalo sie z tych 4 osob to nie moglo by
    byc mowy (o ile zarzuty sa prawdziwe) o pomowieniu.

    P.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie