eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWalka ze spamemRe: Walka ze spamem
  • Data: 2013-02-20 20:25:46
    Temat: Re: Walka ze spamem
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 20.02.2013 07:25, TrzyLinie pisze:

    > To, że masz mało spamu oznacza, że Twój dostawca wykonał dobrą robotę i ma
    > dobrze skonfigurowany filtr antyspamowy. Ale jego praca nie była za darmo.
    > Jego komputery, dyski i łącze też nie były za darmo. Ty mu za to wszystko
    > zapłaciłeś. Nie ma darmowego obiadu.
    >
    > Dlaczego spam jest zły? -> http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
    > Albo od razu tu:
    > http://www.google.pl/search?q=dlaczego+smap+jest+z%C
    5%82y%3F :)
    >

    Oooo..to,to :-) Trafił Kolega w sedno. Mam swój serwer pocztowy i co z
    tego, że dobrze wytresuję filtr antyspamowy. Spam trzeba odebrać,
    rozpoznać i wyrzucić. Łącze się zapycha, procek się grzeje ;-) Płacę za
    określoną przepustowość łącza na własne potrzeby, a spamerzy bezczelnie
    marnotrawią mi sporą część tego pasma. Jedyne co dzięki filtrom
    antyspamowym oszczędzam, to nie ściągam całego paskudztwa na stację
    roboczą i nie muszę "ręcznie/ocznie" filtrować tego w kliencie poczty.
    Ale co jakiś czas się jakaś menda przebije.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1