eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWada fabryczna TV › Re: Wada fabryczna TV
  • Data: 2006-12-17 10:42:40
    Temat: Re: Wada fabryczna TV
    Od: "Adam Sierzputowski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message
    news:q7ge54-gp9.ln1@ziutka.router...
    > Dnia 16.12.2006 Adam Sierzputowski <a...@i...pl> napisał/a:
    >> 10 dni nie mineło. TV odebrałem w srode, a w czwartek TV był spowrotem w
    > Sprawa się o tyle skomplikowała, że rozpoczął się proces reklamacyjny.
    > Mam wątpliwości czy możesz ot tak poprostu go przerwać i zwrócić towar,
    > ale sądzę że tak.

    Ale ja nie zmieniam trybu reklamacji jak napisałeś "ot tak poprostu"
    Poczytałem sobie ustawe o szczególnych warunkach umów konsumenckich czy
    jakoś tak i tam jest napisane ze :
    1. sprzedawca ma obowiązek poinformowania o możliwosci zwrotu towaru w
    przeciągu 10 dni. - sprzedawca fakt, ma takie info na stronie, ale dodatkowo
    przy odbiorze o tym nie informuje
    2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć wzór dokumentu do odstąpienia od
    umowy - nie dostarczył.
    3. Sprzedawca odmówił mi odstąpienia od umowy przez telefon, później osobom
    które oddawały TV również odmówiono odstąpienia od umowy, dodatkowo pan
    kierownik w mailiu mi potwierdził ze odmawia odstąpienia od umowy ponieważ
    przesyłka jest uszkodzona (jak to twierdzi przeze mnie). - a przecież ja mam
    maila od jego pracownika ze przesyłka była uszkodzona jeszcze przed
    odbiorem.

    Tak wiec nie jest to "ot tak poprostu".


    >> sklepie. cały czas sklep mi wmawia ze to ja popsułem TV.
    >> Co ciekawe znalazłem maila w którym pracownik sklepu przyznaje ze TV był
    >> uszkodzony :
    > To nie ma znaczenia. Na sprzedawcy ciąży tu obowiązek wykazania, że to Ty
    > go uszkodziłeś. Ten list mu raczej w tym nie pomoże.

    Mam jeszcze fajniejsze listy. np:
    Pan potwierdza ze podczas odbioru przesyłka nie była sprawdzana !!!. w
    związku z czym nie mogłem widzieć ze TV jest walnięty

    "
    Mail od naszego pracownika nie dowodzi,
    że
    odebrał Pan telewizor uszkodzony. Mógł być jedynie dla Pana podstawą do
    sprawdzenia tego towaru podczas odbioru osobistego, czego Pan nie
    uczynił."

    > Spróbuj skontaktować się z Federacją Konsumentów. Jest szansa, że jak ich
    > prawnik podaga z panem "doradcą handlowym" to sprawa się szybciej
    > naprostuje.


    Bede dzwonił w poniedziałek. na razie napisałem maila do zarządu firmy bo
    już moja cierpliwość sie kończy. idą swieta i zostane bez TV :-(

    BTW
    W ustawie o szczególnych warunkach sprzedarzy jest paragraf mówiący ze w
    przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca musi niezwłocznie zwrócić kase nie
    później niz 14 dni.

    Jak zdefiniowac "niezwłocznie".


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1