    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WYPADEK koło Łańcuta
    Date: Thu, 17 Nov 2005 10:26:37 +0100

    A ja zapytam inaczej. Gdyby tak tobie Zdenek ukradziono samochód i właśnie z
    piskiem opon złodziej odjeżdżałby na twoich oczach to ty też byłbyś za tym,
    aby przypadkiem winnego nie ścigać, ale gdzieś go jakoś "łagodnie" (prawdę
    mówiąc ciekawa jestem jak?) zatrzymać. A w samochodzie komórka, laptop, parę
    ważnych dokumentów... i wszystko to odjeżdża sobie w siną dal... Nie wierzę,
    że nie krzyczałbyś "gonić złodzieja".
    Zdaje się, że często punkt widzenia mocno zalezy od punktu siedzenia.
    Graszka