  • Data: 2002-08-09 14:06:27
    Temat: Re: WWW
    Od: "AndY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedyne co mam to orginaly plikow graficznych (ktorych oni nie posiadaja)
    > oraz maile w ktorych wyraznie zaznaczam ze zastrzegam sobie aby moja
    strona
    > lub jakiejs jej elementy byly przez nich wykorzystane. Na pismie
    > standartowym nie mam nic. Czy to wystarczy?
    > Dziekuje za odpowiedz.

    MOze sie i nie znam ale kupujac w sklepie CD z muzyka oryginalna tez nie
    podpisujesz nic ze nie bedziesz tego kopiowal itd a jednak nie wolno ...
    prawo autorskie to prawo autorskie

    Kwestia tylko udowodnienia ze zrobiles to ty a jesli masz wersje robocze
    projektu to nic prostszego sie wydaje ...

    AndY