  • Data: 2009-05-30 16:18:44
    Temat: Re: WPROWADZASZ W BŁĄD
    Od: Stefan Sokolowski <s...@m...BEZSPAMUuniv.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    e...@g...com:
    > Czy ktos rozumie o co mu chodzi? To chyba kolejny troll.
    > W obecnie obwiazujacej ustawie jest tak jak to przedstawilem w
    > cytatach.
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU19640430296

    To jest odległy skutek zapoczątkowanego przez Ciebie krospostu.
    Stokrotka zapewne w ogóle nie wie, że jej posty pojawiają się na
    pl.soc.prawo, bo ona tylko odpowiada i nie studiuje nagłówków. Gdybyś
    czytał pl.hum.polszczyzna, to wiedziałbyś o niej więcej i nie
    traktowałbyś jej zarzutów poważnie. Albo też ktoś by Ci wyjaśnił -- a
    teraz wszyscy milczą w obawie przed powiększeniem już istniejącego bałaganu.

    Krospostowanie powoduje różne qui pro quo, które potem trudno opanować,
    bo zawsze znajdzie się ktoś, kto odpowie nie sprawdzając nagłówków i po
    dłuższym czasie już w ogóle nie wiadomo, kto komu na co odpowiada.
    Jeśli masz wrażenie, że dręczący Cię problem moze zainteresować dwie
    grupy, to napisz dwa odrębne posty a potem śledź odrębne odpowiedzi na
    obu grupach. Możesz potem na pl.soc.prawo zreferować dyskusję z
    pl.hum.polszczyzna, albo na odwrót, ale nie łącz ich ze sobą.

    Jeśli ktoś jest przyzwyczajony, że słucha go jedna grupa, a nagle jego
    teksty bez ostrzeżenia zaczynają pojawiać się na innej, o której nic nie
    wie, to ma prawo czuć się fatalnie. Nawet gdybyś w swoim krospoście
    ostrzegł czytelników o takim połączeniu, to ktoś, kto Tobie odpowiada,
    już takiego ostrzeżenia nie zamieści, a listy nadal będą połaczone.

    Proszę, nie rób tego więcej, mimo że istnieje możliwość techniczna.

    - Stefan

    P.S. To piszę TYLKO na pl.soc.prawo, mam nadzieję, że tym razem dobrze
    zredagowałem nagłówek.

    --
    Stefan Sokolowski, Gdansk
    http://manta.univ.gda.pl/~stefan/