  • Data: 2008-12-16 11:10:39
    Temat: Re: WKU - potrzebuję porady
    Od: fabian <f...@n...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MOK wrote:

    > Co znaczy amnestię ?
    > Co znaczy dla uchylających się od poboru ?
    >
    > Bo ten medialne deklaracje dotyczyły przecież tylko tych co w ostatniej
    > turze _odebrali_ karty powołania i je wyrzucili.
    > Dla całej reszty migających się od woja prawdopodobnie absolutnie nic
    > się nie zmieniło a przynajmniej nie słyszałem.

    12,Klich__karty_powolania_dla_tych__ktorzy_sie_nie_s
    tawili_.html
    napisano:

    "Ci wszyscy, którzy stawali do poboru, ale nie zgłosili się później po
    odbiór kart powołania, będą przenoszeni do rezerwy automatycznie bez
    konieczności stawania przed komisją kwalifikacyjną" - dodał [Bogdan Klich].

    Ja jestem niby w takiej sytuacji ... do końca nie wiem bo poleconych nie
    odbierałem ...

    Fabian