  • Data: 2006-09-22 19:46:25
    Temat: Re: WKU -> jak to potraktowac?
    Od: "Jaromir Rowinski" <g...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich przedpiśców w tym watku. Podczytuję was i obawiam się, że
    Sebcio nie ma tak do końca racji. WKU co jakis czas wysyła bilety, sprawdza
    w Uczelni, czy delkwent jeszcze jest studentem, żąda aktualizacji. Zmieniły
    sie przepisy, teraz można ścigac mężczyznę do 60 roku życia i tylko nikt
    nie wie na co komu 40-latek w moro?? Po rejestracji i otrzymaniu książeczki
    wojskowej przepadłeś w trybach tej machiny. Mój syn, ledwie co dorosły,
    otrzymał wezwanie celem rejestracji, odesłałam poleconym, tak jak
    jeotrzymał. Dotarli nawet do mojej komórki, ciekawe jak i na jakiej
    podstawie ściągnęli mój numer. Wymeldowanie też nie załatwia sprawy, gdyż
    jakiekolwiek starania o pracę bez miejsca zameldowania spełzają na niczym,
    założenie konta również stanowi problem, nie wspominając o ksztaltowaniu
    cech charakteru - wieczny uciekinier. Powoli mam wrażenie, że wpadliśmy w
    błędne koło. Myślę, że jedynie kolejne przemeldowywania, do innych /
    koniecznie/ gmin mogłyby doraźnie uzdrowić sprawę. A co będzie potem, po
    zmianie LPR-owców i PIS-owców, mam na myśli przejście na zawodową służbę
    wojskową, to się okaże. Chętnie poznam poglądy innych na te
    kwestię.Przepraszam za błędy, lecz naprawdę rzadko pisuję ale tu nie
    wytrzymałam. Iwa