  • Data: 2021-06-29 06:21:28
    Temat: Re: W sklepie sprawdzą czy jesteś zaszczepiony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2021 o 22:13, Henryk Hajdan pisze:

    > Sklep ustali zasady, wstęp tylko dla zaszczepionych i zatrudni ochronę.
    > Ustawa o ochronie osób i mienia:
    > Art.36.1. Pracownik ochrony przy wykonywaniu zadań ochrony osób imienia
    > ma prawo do:
    > 1)ustalania uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach
    > chronionych oraz legitymowania osób wcelu ustalenia ich tożsamości

    Generalnie tak średnio. Dane medyczne są chronione na poziomie wyższym
    niż rozporządzenie.

    Ale niestety masz część racji. Po prostu cieć cię nie wpuści i tyle
    będzie z prawa. Teoretycznie możesz iść do sądu... Ale do sądu cieć też
    wpuszcza(ł) po uważaniu. Prezes (warszawa kocjana) wydał zarządzenie, że
    ma wpuszczać tylko tych, co mają uzasadnioną potrzebę, a cieć dostał
    listę stron i świadków. I dyskutuj z cieciem o konstytucji, jawności
    rozpraw, publiczności w sądzie, jak cieć mówi nie kazali.

    - Kto nie kazał?
    - Prezes!
    - Jak?
    - Zarządzeniem!
    - pokaż pan!
    - na drzwiach wisi!
    - ale tam jest napisane, że jak mam uzasadnienie, to wpuścić!
    - ale pan nie masz!
    - mam jestem publicznością, proszę poczytać sobie kodeks postępowania
    cywilnego!
    - proszę opuścić budynek!

    Niestety już nie mamy państwa prawa, prawo nic nie znaczy bo liczą się
    rozporządenia lub tłity, chuj z ustawami, a przykład tego zepsucia masz
    o ironio... w sądzie.

    --
    Shrek