  • Data: 2021-06-29 11:12:30
    Temat: Re: W sklepie sprawdzą czy jesteś zaszczepiony
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Ponieważ jest wyjątek transgraniczny (był zawsze).
    > Tu masz omówiony problem:
    > https://www.youtube.com/watch?v=0SR-heWX5EI&t=6s

    i nawet posłuchałem, dalej ten wyjątek jest mętny bo te same kontrole
    były i w czasie lotów lokalnych a nie tylko transgranicznych

    Natomiast widzę jeden sposób spełnienia i limitów i dobrowolnego okazywania.

    Mam sklep gdzie ze względu na powierzchnię mogę wpuścić 5 osób
    jednorazowo i instaluję oficjalny wskaźnik ilości osób które mogą
    przebywać u mnie. Jeśli ktoś dobrowolnie okaże mi certyfikat to
    zwiększam licznik o 1 i teraz w sklepie może przebywać 6 osób dopóki ten
    co okazał nie wyjdzie.
    Jak nie będzie chętnych do dobrowolnego okazywania to cały czas
    wpuszczam tylko 5 osób.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.