  • Data: 2021-09-20 23:19:27
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Sep 2021 22:36:38 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Przykładowo, bo popełnił przestępstwo nielegalnego przekroczenia granicy.

    Ale tp dopiero za drugim razem.
    Dlacego nie mogliby przyjac za pierwszym?

    > Tylko trzeba by było znać szczegóły, by takie rzeczy oceniać.

    > Nie wiem. Może nie.

    Moze nie. Na pewno nie od razu, wiec problem bedzie w przyszlosci.

    A u nas przebywa ... na podstawie szwedzkiej wizy szengenskiej :-)

    > Zapytaj tych, co atakowali ciężarówki przed kanałem. Skąd ja mam
    > wiedzieć? Stwierdzam fakt.

    Ale oni to z tych, co oficjalnie do Niemiec przyjechali, czy z tych,
    co sie nielegalnie do Francji czy Holandii dostali ?

    Poza tym skoro Niemcy chcieli, to mogli im szengenska wize wystawic.

    Zakladajac, ze na zadna inna czarna liste wczesniej nie trafil, a niby
    czemu mialby trafic, jesli to pierwsza ucieczka z kraju.

    J.